Menu
Szukaj
Koszyk
Zamównienia i zwroty

Zamównienia i zwroty


 

Dostawa

Wysyłka zamówień realizowana jest za pośrednictwem kuriera DPD oraz Paczkomatów InPost. Zamówienia realizowane są w ciągu 48H od moment złożenia ich w serwisie chyba, że na karcie produktu jest informacja o dłuższym terminie dostawy. Czas dostawy produktów zależny jest od wybranej formy dostarczenia. Produkty dostarczane są do klientów w terminie od 1 do 3 dni roboczych od dnia nadania.

Zwroty

Konsument ma prawo zwrotu towaru zakupionego przez internet. Jest to tak zwane prawo do odstąpienia od umowy. Może zrezygnować z zakupu w ciągu 14 dni. Od tej zasady są jednak wyjątki. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej przez Internet reguluje Ustawa o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r., która implementuje Dyrektywę UE 2011/83.

 

Ile jest czasu na zwrot towaru zakupionego przez Internet?

Konsument ma prawo do zwrotu towaru zakupionego przez internet w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu wejścia w posiadanie rzeczy lub dnia zawarcia umowy na wykonanie usługi. Środki zwracamy maksymalnie w ciągu 14 dni od otrzymania zwracanego produktu.  

 

Jak dokonać zwrotu towaru?

Aby odstąpić od umowy należy poinformować Nas o tym, najlepiej w formie pisemnej. Można wykorzystać >>>formularz zwrotu<<<. Należy tego dokonać w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Konsument ponosi koszty przesyłki towaru do sprzedawcy.

 

Czy mogę zwrócić towar używany?

Towar można odpakować i sprawdzić jego przydatność na takiej samej zasadzie, jak byśmy dokonywali zakupu w sklepie stacjonarnym. Nie można zacząć używać towaru. Jest wskazane, aby w miarę możliwości zwracana rzecz była zapakowana w oryginalne pudełko oraz dodatkowe opakowanie i chroniące oryginalny.

 

Kiedy sprzedawca ma prawo do obniżenia kwoty zwrotu?

Mamy prawo do obniżenia wartości zwracanej kwoty w przypadku gdy nastąpiło zmniejszenie wartości towarów wynikające z obchodzenia się z nimi w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania. Przede wszystkim w przypadkach montażu urządzeń, które pozostawiały ewidentne ślady na urządzeniu.

Koszty zostaną zwrócone zgodnie z pierwotną formą płatności użytą podczas zakupu.
Klient jest odpowiedzialny za koszty wysyłki w przypadku dokonywania zwrotów, a opłaty za wysyłkę / obsługę zakupu nie podlegają zwrotowi.