Menu
Szukaj
Koszyk
Warunki gwarancji

Warunki gwarancji


Ogólne warunki gwarancji i serwisu dotyczące produktów marki Mi-media sprzedawanych przez firmę Marbo Marek Bogucki.

 
  1. Na podstawie przepisów prawa zawartych w Kodeksie Cywilnym, firma Marbo Marek Bogucki mieszczącą się w Zielonej Górze , ul. Wyszyńskiego 75 zwana dalej Gwarantem udziela Nabywcy gwarancji jakości na prawidłowe działanie zakupionego sprzętu opisanego szczegółowo na paragonie, fakturze lub karcie gwarancyjnej.

  2. Towar sprzedawany jest dla celów związanych z działalnością gospodarczą. W przypadku Klienta niebędącego Konsumentem, Sprzedający wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne Towarów zakupionych w firmie Marbo Marek Bogucki (art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego).

  3. Niniejsza gwarancja dotyczy produktów zakupionych za pośrednictwem sklepu internetowego www.mimedia24.pl, serwisu aukcyjnego www.allegro.pl na koncie mi-media oraz telefonicznie lub osobiście w sklepie stacjonarnym, których Gwarantem jest Marbo Marek Bogucki
    i obowiązuje wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

  4. Gwarancja udzielana jest wyłącznie Nabywcy i ma charakter nieprzenoszalny. Gwarant nie jest zobowiązany do usunięcia wady sprzętu, jeżeli dokument gwarancyjny zostanie przedstawiony przez inną osobę niż Nabywca.

  5. Okres gwarancji na poszczególne produkty marki Mi-media wynosi 24 miesiące i liczy się od daty sprzedaży sprzętu przez Gwaranta. Nie dotyczy to produktów sprzedawanych jako Outletowe. W przypadku tych produktów długość gwarancji jest opisana w ofercie sprzedaży lub na indywidualnej karcie gwarancyjnej. 

  6. Do świadczenia gwarancyjnych usług serwisowych na produkty marki Mi-media uprawniony jest Serwis Gwaranta z siedzibą przy ul. Wyszyńskiego 75, Zielona Góra 65-001. Towary objęte gwarancją producenta innych marek niż Mi-media serwisowane są przez autoryzowane serwisy na warunkach określonych przez producenta.

  7. Dla realizacji uprawnień wynikających z gwarancji Nabywca powinien wypełnić Formularz reklamacyjny, a następnie dostarczyć do serwisu Gwaranta sprzęt objęty gwarancją. 

  8. W ramach udzielonej gwarancji Gwarant zobowiązuje się do dokonania naprawy wadliwego sprzętu, to jest do:
    • usunięcia wad powstałych z przyczyn tkwiących w sprzęcie,
       lub
    • wymiany wadliwego sprzętu na wolny od wad (o identycznych lub lepszych parametrach technicznych) lub zwrotu pieniędzy za zakupiony produkt, jeżeli dokonanie naprawy nie będzie
       możliwe lub jeżeli w ocenie Gwaranta dokonanie naprawy będzie wymagało poniesienia większych kosztów niż wymiana uszkodzonego sprzętu na wolny od wad.

  9. Ujawnione w okresie gwarancji wady uniemożliwiające eksploatację sprzętu zgodnie
    z przeznaczeniem będą bezpłatnie usunięte w najkrótszym możliwym terminie nie przekraczającym 14 dni roboczych od momentu dostarczenia sprzętu do Serwisu.
    W wyjątkowych przypadkach spowodowanych przez okoliczności niezależne od Gwaranta termin naprawy może ulec wydłużeniu do 30 dni roboczych.

  10. Warunkiem uznania reklamacji w okresie gwarancji jest dostarczenie sprzętu do serwisu w stanie kompletnym tj. w oryginalnym opakowaniu zabezpieczającym lub opakowaniu zastępczym zapewniającym bezpieczne warunki transportu i przechowywania analogicznie do warunków zapewnianych przez opakowanie fabryczne wraz z pełnym wyposażeniem (zasilacz, okablowanie, anteny itp.).

  11. Bezwzględnie należy dołączyć:
    • oryginał lub kserokopię karty gwarancyjnej (wystawionej przez Gwaranta),
       lub
    • oryginał lub kserokopię faktury sprzedaży VAT (wystawionej przez Gwaranta),
       lub
    • oryginał lub kserokopię paragonu fiskalnego (wystawionej przez Gwaranta)

  12. Gwarant zastrzega sobie prawo wycofania sprzętu z serwisu oraz odesłania go do Nabywcy na jego koszt, jeżeli Nabywca nie dotrzymał warunków wymienionych w pkt. 11 albo stan przesyłki odbiega od opisanego w załączonych dokumentach.

  13. Wszystkie uszkodzone podzespoły/części wymienione podczas naprawy stają się własnością Serwisu. 

  14. Wszelkie zmiany w treści Karty Gwarancyjnej są ważne jedynie wtedy, gdy dokonywane są przez Serwis.

  15. Z tytułu udzielonej gwarancji, Gwarant nie odpowiada za utratę spodziewanych korzyści
    i poniesionych kosztów wynikłych z użytkowania lub niemożności użytkowania zakupionego sprzętu.

  16. Gwarancja obejmuje wyłącznie wady tkwiące w sprzęcie. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń lub nieprawidłowego działania sprzętu wynikającego z:
    • uszkodzeń mechanicznych i wywołanych nimi wad,
    • uszkodzeń powstałych na skutek nieprzestrzegania powszechnych zasad eksploatacji
       i konserwacji sprzętu elektronicznego oraz wszystkich innych uszkodzeń powstałych z winy lub niewiedzy Nabywcy lub stosowania nieoryginalnych materiałów eksploatacyjnych,
    • uszkodzeń spowodowanych bezpośrednio lub pośrednio zdarzeniami zewnętrznymi takimi jak np.: powódź, pożar, przepięcie linii energetycznej lub teletechnicznej, uderzeniem
       pioruna, itp.
    • uszkodzeń będących następstwem oddziaływania zewnętrznych czynników chemicznych i termicznych,
    • uszkodzeń będących następstwem zalania sprzętu jakimkolwiek płynem lub jego zanieczyszczeniem,
    • uszkodzeń powstałych z winy działania oprogramowania takiego jak: wirusy komputerowe, programy śledzące, dialery, konie trojańskie, itp.,
    • problemu niekompatybilności produktów między różnymi markami sprzętu.

  17. Gwarancja nie obejmuje problemów współpracy zakupionego sprzętu z urządzeniami
    i oprogramowaniem firm trzecich.

  18. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych oraz inne szkody powstałe na skutek awarii zakupionego sprzętu.

  19. Gwarancją nie są objęte materiały eksploatacyjne i podzespoły podlegające naturalnemu zużyciu w czasie użytkowania sprzętu (akumulatory, baterie, bezpieczniki, wentylatory itp.), wymienne nośniki danych.

  20. Nabywca traci uprawnienia gwarancyjne w przypadku:
    • naruszenia plomb lub nalepek gwarancyjnych (Gwaranta lub Producenta), a także naruszenia lub zatarcia nalepek zawierających kody i numery seryjne,

    • stwierdzenia uszkodzeń wynikających z sytuacji opisanych w pkt. 17,

    • wszelkich prób napraw i przeróbek podejmowanych przez nieuprawnione osoby lub firmy,

    • instalowania alternatywnego oprogramowania (firmware),

    • utraty dokumentów potwierdzających zakup sprzętu,

    • upływu okresu gwarancji

  21. W sytuacji, gdy w przesłanym sprzęcie następuje zmiana kwalifikacji naprawy
    z gwarancyjnej na płatną z powodu zaistnienia przynajmniej jednego z przypadków wymienionych w punkcie 21, koszt naprawy uzależniony jest od usterki. Naprawy płatne wykonywane będą jedynie po otrzymaniu przez Gwaranta akceptacji przez Nabywcę kosztów naprawy. Klient zobowiązany jest przekazać Gwarantowi zawiadomienie o zaakceptowaniu kosztów naprawy w terminie do 7 dni roboczych od daty otrzymania wyceny sporządzonej przez Gwaranta.

  22. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień konsumenta wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. We wszelkich sprawach nie uregulowanych powyżej mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.