Warunki gwarancji
Ogólne warunki gwarancji i serwisu dotyczące produktów marki Mi-media sprzedawanych przez firmę Marbo Marek Bogucki.
-
Na podstawie przepisów prawa zawartych w Kodeksie Cywilnym, firma Marbo Marek Bogucki mieszczącą się w Zielonej Górze , ul. Wyszyńskiego 75 zwana dalej Gwarantem udziela Nabywcy gwarancji jakości na prawidłowe działanie zakupionego sprzętu opisanego szczegółowo na paragonie, fakturze lub karcie gwarancyjnej.
-
Towar sprzedawany jest dla celów związanych z działalnością gospodarczą. W przypadku Klienta niebędącego Konsumentem, Sprzedający wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne Towarów zakupionych w firmie Marbo Marek Bogucki (art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego).
-
Niniejsza gwarancja dotyczy produktów zakupionych za pośrednictwem sklepu internetowego www.mimedia24.pl, serwisu aukcyjnego www.allegro.pl na koncie mi-media oraz telefonicznie lub osobiście w sklepie stacjonarnym, których Gwarantem jest Marbo Marek Bogucki
i obowiązuje wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. -
Gwarancja udzielana jest wyłącznie Nabywcy i ma charakter nieprzenoszalny. Gwarant nie jest zobowiązany do usunięcia wady sprzętu, jeżeli dokument gwarancyjny zostanie przedstawiony przez inną osobę niż Nabywca.
-
Okres gwarancji na poszczególne produkty marki Mi-media wynosi 24 miesiące i liczy się od daty sprzedaży sprzętu przez Gwaranta. Nie dotyczy to produktów sprzedawanych jako Outletowe. W przypadku tych produktów długość gwarancji jest opisana w ofercie sprzedaży lub na indywidualnej karcie gwarancyjnej.
-
Do świadczenia gwarancyjnych usług serwisowych na produkty marki Mi-media uprawniony jest Serwis Gwaranta z siedzibą przy ul. Wyszyńskiego 75, Zielona Góra 65-001. Towary objęte gwarancją producenta innych marek niż Mi-media serwisowane są przez autoryzowane serwisy na warunkach określonych przez producenta.
-
Dla realizacji uprawnień wynikających z gwarancji Nabywca powinien wypełnić Formularz reklamacyjny, a następnie dostarczyć do serwisu Gwaranta sprzęt objęty gwarancją.
-
W ramach udzielonej gwarancji Gwarant zobowiązuje się do dokonania naprawy wadliwego sprzętu, to jest do:
• usunięcia wad powstałych z przyczyn tkwiących w sprzęcie,
lub
• wymiany wadliwego sprzętu na wolny od wad (o identycznych lub lepszych parametrach technicznych) lub zwrotu pieniędzy za zakupiony produkt, jeżeli dokonanie naprawy nie będzie
możliwe lub jeżeli w ocenie Gwaranta dokonanie naprawy będzie wymagało poniesienia większych kosztów niż wymiana uszkodzonego sprzętu na wolny od wad. -
Ujawnione w okresie gwarancji wady uniemożliwiające eksploatację sprzętu zgodnie
z przeznaczeniem będą bezpłatnie usunięte w najkrótszym możliwym terminie nie przekraczającym 14 dni roboczych od momentu dostarczenia sprzętu do Serwisu.
W wyjątkowych przypadkach spowodowanych przez okoliczności niezależne od Gwaranta termin naprawy może ulec wydłużeniu do 30 dni roboczych. -
Warunkiem uznania reklamacji w okresie gwarancji jest dostarczenie sprzętu do serwisu w stanie kompletnym tj. w oryginalnym opakowaniu zabezpieczającym lub opakowaniu zastępczym zapewniającym bezpieczne warunki transportu i przechowywania analogicznie do warunków zapewnianych przez opakowanie fabryczne wraz z pełnym wyposażeniem (zasilacz, okablowanie, anteny itp.).
-
Bezwzględnie należy dołączyć:
• oryginał lub kserokopię karty gwarancyjnej (wystawionej przez Gwaranta),
lub
• oryginał lub kserokopię faktury sprzedaży VAT (wystawionej przez Gwaranta),
lub
• oryginał lub kserokopię paragonu fiskalnego (wystawionej przez Gwaranta) -
Gwarant zastrzega sobie prawo wycofania sprzętu z serwisu oraz odesłania go do Nabywcy na jego koszt, jeżeli Nabywca nie dotrzymał warunków wymienionych w pkt. 11 albo stan przesyłki odbiega od opisanego w załączonych dokumentach.
-
Wszystkie uszkodzone podzespoły/części wymienione podczas naprawy stają się własnością Serwisu.
-
Wszelkie zmiany w treści Karty Gwarancyjnej są ważne jedynie wtedy, gdy dokonywane są przez Serwis.
-
Z tytułu udzielonej gwarancji, Gwarant nie odpowiada za utratę spodziewanych korzyści
i poniesionych kosztów wynikłych z użytkowania lub niemożności użytkowania zakupionego sprzętu. -
Gwarancja obejmuje wyłącznie wady tkwiące w sprzęcie. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń lub nieprawidłowego działania sprzętu wynikającego z:
• uszkodzeń mechanicznych i wywołanych nimi wad,
• uszkodzeń powstałych na skutek nieprzestrzegania powszechnych zasad eksploatacji
i konserwacji sprzętu elektronicznego oraz wszystkich innych uszkodzeń powstałych z winy lub niewiedzy Nabywcy lub stosowania nieoryginalnych materiałów eksploatacyjnych,
• uszkodzeń spowodowanych bezpośrednio lub pośrednio zdarzeniami zewnętrznymi takimi jak np.: powódź, pożar, przepięcie linii energetycznej lub teletechnicznej, uderzeniem
pioruna, itp.
• uszkodzeń będących następstwem oddziaływania zewnętrznych czynników chemicznych i termicznych,
• uszkodzeń będących następstwem zalania sprzętu jakimkolwiek płynem lub jego zanieczyszczeniem,
• uszkodzeń powstałych z winy działania oprogramowania takiego jak: wirusy komputerowe, programy śledzące, dialery, konie trojańskie, itp.,
• problemu niekompatybilności produktów między różnymi markami sprzętu. -
Gwarancja nie obejmuje problemów współpracy zakupionego sprzętu z urządzeniami
i oprogramowaniem firm trzecich. -
Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych oraz inne szkody powstałe na skutek awarii zakupionego sprzętu.
-
Gwarancją nie są objęte materiały eksploatacyjne i podzespoły podlegające naturalnemu zużyciu w czasie użytkowania sprzętu (akumulatory, baterie, bezpieczniki, wentylatory itp.), wymienne nośniki danych.
-
Nabywca traci uprawnienia gwarancyjne w przypadku:
• naruszenia plomb lub nalepek gwarancyjnych (Gwaranta lub Producenta), a także naruszenia lub zatarcia nalepek zawierających kody i numery seryjne,• stwierdzenia uszkodzeń wynikających z sytuacji opisanych w pkt. 17,
• wszelkich prób napraw i przeróbek podejmowanych przez nieuprawnione osoby lub firmy,
• instalowania alternatywnego oprogramowania (firmware),
• utraty dokumentów potwierdzających zakup sprzętu,
• upływu okresu gwarancji
-
W sytuacji, gdy w przesłanym sprzęcie następuje zmiana kwalifikacji naprawy
z gwarancyjnej na płatną z powodu zaistnienia przynajmniej jednego z przypadków wymienionych w punkcie 21, koszt naprawy uzależniony jest od usterki. Naprawy płatne wykonywane będą jedynie po otrzymaniu przez Gwaranta akceptacji przez Nabywcę kosztów naprawy. Klient zobowiązany jest przekazać Gwarantowi zawiadomienie o zaakceptowaniu kosztów naprawy w terminie do 7 dni roboczych od daty otrzymania wyceny sporządzonej przez Gwaranta. -
Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień konsumenta wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. We wszelkich sprawach nie uregulowanych powyżej mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.